مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-19اقتصادي

دورخیز شورای تهران برای گران کردن بلیت مترو


رییس شورای شهر تهران با اشاره به هزینه های بالای متروی پایتخت گفت: علیرغم این مساله مدیریت شهری برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد تا قیمت بلیت را متعادل و ارزان نگه دارد تا شرایط استفاده برای مردم سخت نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران درباره نرخ بلیت مترو و اتوبوس گفت: هفته گذشته مباحثی در این زمینه مطرح شد و برخی اعلام کردند نظر شهردار تهران افزایش نرخ بلیت مترو بوده است در حالی که این چنین نیست و پیش از این مباحث مشابهی برای معاون شهردار تهران که نرخ واقعی تمام شده را برای بلیت اعلام کرده بودند مطرح شد.

رییس شورای شهر تهران گفت: چنین تصمیمی وجود ندارد که هزینه های مترو از پول شهروندان تأمین شود چرا که ارائه خدمات حمل و نقل عمومی صرفا به شهروندان جهت استفاده همگان با بهای ارزان تر است.

چمران گفت: شهرداری و دولت سوبسید و یارانه هایی را در این زمینه در نظر گرفته اند تا هزینه های مورد نیاز تأمین شود البته بار این موضوع بیشتر بر دوش مجموعه شهرداری بوده و بخشی از این هزینه های تمام شده هم به مقدار کم در قالب دریافت بلیت از شهروندان اخذ می شود.

وی گفت: مدیریت شهری برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد تا قیمت بلیت را متعادل و ارزان نگه دارد تا شرایط استفاده برای مردم سخت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز شورای تهران برای گران کردن بلیت مترو

دورخیز شورای تهران برای گران کردن بلیت مترو