مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-19پزشكي

هزینه های کرونایی در بیمارستان های غیرطرف قرارداد


در صورتی که بیمه شده در مراکز غیرطرف قرارداد با بیمه سلامت بستری شود نیز می تواند با در دست داشتن اصل صورتحساب بیمارستان به 5 واحد خسارت متفرقه سازمان بیمه سلامت در استان تهران مراجعه کند - سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به نحوه پوشش دهی خدمات درمانی کرونا توسط سازمان بیمه سلامت درباره هزینه های صورت گرفته برای تشخیص و درمان کرونا در استان تهران توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر سیده مریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای سیاست های نظام سلامت در دوران کرونا به عنوان یک سازمان حمایتی نقش آفرینی می کند.

پرداخت هزینه های کرونا در بخش بستری و سرپایی بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت انجام می شود یعنی درصورت بستری شدن در بیمارستان های طرف قرارداد ما 90 درصد هزینه ها بر اساس تعرفه بخش دولتی توسط بیمه سلامت و 10 درصد توسط بیمار پرداخت می شود.

وی افزود: در صورتی که بیمه شده در مراکز غیرطرف قرارداد با بیمه سلامت بستری شود نیز می تواند با در دست داشتن اصل صورتحساب بیمارستان به 5 واحد خسارت متفرقه سازمان بیمه سلامت در استان تهران مراجعه کند و ما بر اساس تعرفه دولتی و فرانشیز 90 درصد سهم خود را پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های کرونایی در بیمارستان های غیرطرف قرارداد

هزینه های کرونایی در بیمارستان های غیرطرف قرارداد