مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 18:552021-09-18ورزشي

تلاش برای قهرمانی در بسکتبال آقایان و بانوان


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم خطاب به شیمیدری ها گفت: امیدوارم بعد از چند دوره تلاش، امسال بتوانیم هم در سوپر لیگ بسکتبال آقایان و هم در لیگ برتر بانوان به فینال برسیم و آنچه شایسته خودتان است تحقق یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کمتر از یک ماه دیگر به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران باقی مانده و یکی از تیم های مدعی این فصل شیمیدر قم است که از مدت ها قبل تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر مهران شاهین طبع آغاز کرده و با تدارک وسیع در فکر حضور قدرتمند در این لیگ است.

شیمیدری ها حتی مراسم رونمایی از پیراهن خود برای فصل 1400 را برگزار کردند تا از هر نظر مهیای لیگ جدید باشند، لیگی که هم تیم بانوان و هم تیم مردان شیمیدر در آن حاضر هستند و هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه شیمیدر در این خصوص اظهار کرد: در مجموعه شیمیدر سعی شده حضور تمام دوستان و عزیزانی در باشگاه و سطوح مختلف شرکت ها و قطب های صنعتی بر اساس شایسته سالاری باشد، بر این اساس همچنان از تمام کسانی که به کارشان اعتقاد دارند به حضور در مجموعه شیمیدر دعوت می کنیم.

  12 سال در خدمت بسکتبال  وی با بیان اینکه 12 سال است که در خدمت بسکتبال هستیم، اضافه کرد: از امیرحسین صفرزاده که در این سال ها در مجموعه ما حضور دارد و از تک تک کسانی که امسال به ما لط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای قهرمانی در بسکتبال آقایان و بانوان

تلاش برای قهرمانی در بسکتبال آقایان و بانوان