مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-18سياسي

خط فرعی انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان اجرایی می شود


در روزهای آتی عملیات خط فرعی انتقال آب از خلیج فارس به سمت شهر کرمان آغاز می شود و نیاز به آب شرب و آب صنعتی را برطرف خواهد کرد.

- ، محمدرضا پورابراهیمی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: کرمان یک استان با ظرفیت های بالا در کشور است و انتظار می رود مطالبات مردم در دولت سیزدهم عملیاتی شود.

پور ابراهیمی در رابطه با انتخاب استانداران اظهار کرد: از آنجا که به دولت اعتماد داریم پس به وزیر هم اعتماد خواهیم داشت به همین علت در نشست نمایندگان با وزیر کشور گفتیم که اگر علاقمند هستید از نیروهای موجود استفاده کنید ما ممانعتی نمی بینیم.

وی با بیان اینکه اگر سیاست این است که از نیروهای موجود در استان استفاده شود، ما هم مشکلی نداریم، ادامه داد: اما مجمع نمایندگان هم گزینه خود را به وزرات کشور اعلام کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد: با توجه به اعتمادی که به رییس جمهور داریم، هر فردی را که به عنوان استاندار انتخاب کنند ما هم حمایت خواهیم کرد.

پورابراهیمی کرمان را از جمله استان های مهم کشور دانست و بیان کرد: وضعیت شاخص های فقر و محرومیت در این استان مطلوب نیست و کرمان نیاز به نگاه توسعه ای و استفاده بهینه از ظرفیت هایش را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط فرعی انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان اجرایی می شود

خط فرعی انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان اجرایی می شود