مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-18اجتماعي

استقرار ایستگاه پایش آلودگی هوا در تالاب میقان اراک


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده در بودجه 1400، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در تالاب میقان مستقر می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده در بودجه 1400، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در تالاب میقان مستقر می شود.

میرزایی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تالاب میقان اراک اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت فعلی تالاب مناسب است و تیم های رصد و پایش در منطقه مستقر هستند و تاکنون موردی از وجود بیماری مانند بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان دیده نشده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله شکار و صید نیز در منطقه با قدرت توسط یگان حفاظت محیط زیست تحت کنترل است، گفت: شکار و صید معمولا وجود دارد، ولی توسط محیط بانان کنترل می شود.

میرزایی با اشاره به اجرای دو پروژه عمرانی در تالاب میقان افزود: دایک حفاظتی به جهت جلوگیری از ورود پساب فاضلاب به اراضی کشاورزی اطراف تالاب در حال اجراست، همچنین پروژه مکانیابی مرکز بازدیدکنندگان نیز در حال مطالعه است.

وی اضافه کرد: سال گذشته سیستم پایش آنلاین پساب فاضلاب نیز در تالاب فعال شد و امسال نیز در صدد استقرار ایستگاه پایش آلودگی هوا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ایستگاه پایش آلودگی هوا در تالاب میقان اراک

استقرار ایستگاه پایش آلودگی هوا در تالاب میقان اراک