مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-18اجتماعي

غیرت ابوفاطمه 90 ساله برای رفع مشکل فاضلاب


کم کاری مدیران، رگ غیرت ابوفاطمه، پیرمرد 90 ساله اهوازی را جوشاند و به دلیل ناامیدی از آبفا و شهرداری آستین هایش را بالا زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کلاف سردرگم فاضلاب یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که شهروندان اهوازی برای گشودن کوری گره هایش با آن دست وپنجه نرم می کنند.

بیش از 45 روز از گرفتگی و عدم اصلاح و پاکسازی شبکه فاضلاب در خیابان نورالاسلام فرحانی و معابر کوی علوی، خشایار، آهن افشار و کیان میگذشت اما هیچ اقدامی از سوی دستگاه های مربوطه صورت نمیگرفت.

احمدرضا چنعانی یکی از اهالی منطقه ضمن گلایه از وضع موجود به خبرنگار فارس گفت: تماس ها و خواهش ها بی فایده است ما با فاضلاب زندگی می کنیم و به عکس های یادگاری مسوولین با رنج هایمان عادت کرده ایم.

مریم، مادر جوانی که پسر سه ساله اش را به آغوش کشیده بود ادامه داد: ما دیگر از ناامیدی از آبفا و شهرداری آستین هایش را بالا زد و جهت رفع گرفتگی فاضلاب دست به کار شد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که پس از انتشار تصاویر ابوفاطمه در شبکه های مجازی و به تصویر کشیده شدن تلاش هایش برای رفع گرفتگی شبکه در خیابان نورالاسلام علاوه بر مراجعه گروه عملیاتی شرکت آبفا، ساعاتی پیش نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز نیز اقدام به پاکسازی و شسشوی خیابان از آثار فاضلاب و لجن های باقی مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرت ابوفاطمه 90 ساله برای رفع مشکل فاضلاب

غیرت ابوفاطمه 90 ساله برای رفع مشکل فاضلاب