مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-18ورزشي

فرهاد مجیدی درآستانه برکناری از استقلال


هنوز مشخص نیست فرهاد مجیدی به این حرف احمد مددی که او را به نقش داشتن در ترانسفر مهدی قائدی متهم کرده، واکنش نشان می دهد یا نه! - برکناری فرهاد مجیدی از استقلال 4 میلیارد برای این باشگاه هزینه خواهد داشت.

این در حالی است که منابع نزدیک به باشگاه استقلال برکناری این مربی طی 48 ساعت آینده را قطعی می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بعد از شکست استقلال برابر الهلال خیلی ها انتظار داشتند آبی ها خیلی زود کار خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آغاز کنند اما از مصاحبه های روزهای اخیر احمد مددی و اصغر ملکیان، مدیرعامل و رییس هیات مدیره استقلال اینطور به نظر می آید که آنها جدایی سرمربی تیم شان را کلید زده اند.

با این حال جالب است بدانید جدایی فرهاد مجیدی برای مدیران استقلال چندان هم بدون هزینه نخواهد بود چرا که به نوشته طرفداری قرارداد فصل بعد او با این باشگاه 4 میلیارد است و در صورتی که راهی تیمی نشود، می تواند کل این پول را از باشگاه طلب کند.

فرهاد مجیدی که در برنامه ورزشگاه از سوی احمد مددی متهم به دخالت در ترانسفر مهدی قائدی شد (مدیرعامل استقلال به صراحت گفت فرهاد مجیدی که برای استراحت به امارات رفته بود، با من تماس گرفت و گفت اماراتی ها قائدی را می خواهند) وعده داده به زودی در یک برنامه تلویزیونی حاضر می شود و قرار است در مورد اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهاد مجیدی درآستانه برکناری از استقلال

فرهاد مجیدی درآستانه برکناری از استقلال