مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-17اجتماعي

پیگیری یک گزارش/بهار به زندگی کودکان قربانی اعتیاد نایسر لبخند زند


بخاطر ورود خیرین و حمایت بهزیستی کردستان زندگی در این روزهای سخت کرونایی روی دیگر خود را به سینا و خانواده اش نشان داد، رویی که نویدبخش شکفتن و بهاری شدن و رویش دوباره برای پدر و مادر بهبودیافته و فرزندانی آرام گرفته در کنار خانواده می دهد.

- روایتی تلخ از بچه هایی که قربانی اعتیاد والدین شده اند زندگی خانواده ای را برای مخاطبین این رسانه به رشته تحریر درآوردیم که گرفتار اعتیاد و فقر والدینشان شده بودند.

کودکان بی گناهی که در باتلاق ناآگاهی و اعتیاد پدر و مادرشان گیر افتاده و رها شده اند، نوشتیم خانواده سینا ترحم نمی خواهند یک مشت معرفت می خواهند معرفتی که از دل همیشه سبز خیران در جای جای ایران اسلامی جوشیدن بگیرد و روزهای خزان گرفته این خانواده را به بهار تبدیل کنند.

نوشتیم چه کسی می تواند غمناکی دل های به غم نشسته آنها را  با تبسمی شیرین عوض کند و روزهای سرد زندگی و چشم های بارانی این کودکان را به پنجره روشنایی و بهار بگشاید.

شکفتن لبخند مهر نخستین چراغ سبز نجات این کودکان را خیرین روشن کردند و در جریان بازدید از شرایط زندگی این کودکان تصمیم بر آن شد تا پدر و مادر هر دو به امید بهبودی دوباره راهی کمپ ترک اعتیاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک گزارش/بهار به زندگی کودکان قربانی اعتیاد نایسر لبخند زند

پیگیری یک گزارش/بهار به زندگی کودکان قربانی اعتیاد نایسر لبخند زند