مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 17:452021-09-17ورزشي

کسب مقام سوم تیمی فینس کاران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور


تیم فیتنس خراسان رضوی در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کسب سکوی سوم به کار خود پایان دادند در این میان نوجوانان بیشترین مدال را از آن خود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در خصوص برگزاری مسابقات فیتنس چلنج کشور اظهار کرد: نخستین دوره رقابت های فیتنس چلنج قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و نفرات برتر بخش مردان در رده های سنی مختلف مشخص شدند.

سروش پورآزاد تصریح کرد: در این رقابت ها نفرات برتر هر رده سنی معرفی شدند و خراسان رضوی موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره، یک مدال برنز شد و در پایان و در بخش تیمی نیز به ترتیب تیم های فارس، اصفهان و خراسان رضوی الف و خراسان رضوی ب عناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند.

مقام آوران خراسانی:  1- علیرضا زائرنیا با 302 امتیاز مقام اول رده سنی نوجوانان  2- عرفان قزلی با 279 امتیاز مقام سوم رده سنی نوجوانان 3- محمود ذوقی با 247 امتیاز مقام دوم رده سنی جوانان 4- علی اصغری مقام چهارم رده سنی نوجوانان  5- فرشاد دستاورد مقام ششم رده سنی نوجوانان انتهای پیام/ 70051


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام سوم تیمی فینس کاران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

کسب مقام سوم تیمی فینس کاران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور