مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-17اقتصادي

کاهش 37 درصدی بارش ها در تهران


آب تمامی شهر تهران کاملا سالم است و در هیچ نقطه ای نیترات آب تهران به بالای 50 نمی رسد.

- مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به کاهش 37 درصدی بارش ها و کسری380 میلیون مترمکعبی مخازن سدهای استان تهران گفت: استان تهران تنها استانی است که به هیچ عنوان قطع آب به صورت برنامه ریزی شده نداشته و جمعیت حدود 17 میلیون نفر را بی وقفه آب رسانی کرده و قطع آب پراکنده در برخی نقاط استان ناشی از قطع برق بوده است.

محمدرضا بختیاری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بیش از 800 پروژه با اعتباری افزون بر 9000 میلیارد تومان توسط شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حال اجراست که تا پایان سال به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی سال جاری 4000 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که پیش بینی می کنیم با این اعتبار پروژه هایی به ارزش 8000 میلیارد تومان تا آخر امسال به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان این که 30 درصد ظرفیت آب و فاضلاب کشور در استان تهران قرار دارد، تاکید کرد: سال گذشته 13 هزار میلیارد تومان پروژه در بخش آب و فاضلاب در استان تهران به بهره برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران یا بیان این که در حال حاضر بیش از 300 پیمانکار در شرکت آب فاضلاب استان تهران مشغول فعالیت هستند تا پروژه های جدید را به بهره برداری برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 37 درصدی بارش ها در تهران

کاهش 37 درصدی بارش ها در تهران