مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-17اقتصادي

نیکزاد: مشکلات تولیدکنندگان اردبیل را به صورت ملی پیگیری می کنیم


مشکلات تولیدکنندگان و صنعت گران استان اردبیل را به صورت ملی از مدیران پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد صبح امروز در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان اردبیل اظهار کرد: مشکلات تولیدکنندگان و صنعت گران استان اردبیل را به صورت ملی از مدیران پیگیری می کنیم و این جلسات را در سطح ملی نیز در بخش های مختلف برای حل مشکلات تولیدکنندگان استان تشکیل خواهیم داد.

وی با تاکید بر همکاری کامل سیستم بانکی با تولید کنندگان و صنعت گران افزود: صورت جلسه این نشست تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

تکمیل زیرساخت ها برای کمک به حضور سرمایه گذاران و امکان تبادل کالا است نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: تلاش ما در تکمیل زیرساخت هایی مانند راه آهن، بزرگراه سرچم، فرودگاه و افزایش پروازهای آن، برای کمک به حضور سرمایه گذاران و امکان تبادل کالا و.

است.

نیکزاد با اشاره به لزوم حمایت تمامی مدیران و دولت از بخش خصوصی و بیان این که هر هفته در یک صفحه وضعیت صنعت گزارش داده شود، گفت: این جلسات را به صورت مستمر با حضور مدیران ذی ربط تشکیل خواهیم داد.

گفتنی است؛ نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این نشست مسایل و مشکلات حاضرین را بررسی و به صورت تلفنی از مدیران کشوری و استانی پیگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: مشکلات تولیدکنندگان اردبیل را به صورت ملی پیگیری می کنیم

نیکزاد: مشکلات تولیدکنندگان اردبیل را به صورت ملی پیگیری می کنیم