مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 17:052021-09-16سياسي

بنیاد مستضعفان به بحران کم آبی در روستاها چاره اندیشی کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اکثر روستاهای استان اردبیل با مشکل کم آبی و حتی بی آبی روبرو هستند که انتظار می رود بنیاد مستضعفان در حل این مشکل به صورت علمی و کارشناسی چاره اندیشی کند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اکثر روستاهای استان اردبیل با مشکل کم آبی و حتی بی آبی روبرو هستند که انتظار می رود بنیاد مستضعفان در حل این مشکل به صورت علمی و کارشناسی چاره اندیشی کند.

آیت الله سیدحسن عاملی روز پنجشنبه 25 شهریورماه در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: روستاهای استان اردبیل وضعیت نامناسبی را در تامین آب سپری می کنند و حتی تانکرهای آبرسانی کفاف نیاز روستاییان را نمی کند و شایسته است مسئولان امر و نهادهای انقلابی در این زمینه آستین بالا بزنند.

وی ضرورت توسعه اشتغال خرد و کوچک را یادآور شد و خاطرنشان کرد: وظیفه حاکمیت تامین عزت رعیت است و مهمترین موضوع در این امر ایجاد اشتغال می باشد که با الگوگیری از روش های بین المللی در ایجاد اشتغال خود باید به سمتی حرکت کنیم تا اشتغال زودبازده و خرد در مناطق مختلف شهری و روستایی مورد حمایت قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر ضرورت احیای کارخانه تسنیم نوش نیر با ظرفیت تولید 100 هزار بطری نوشیدنی بیان کرد: این مجموعه گرفتار بروک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان به بحران کم آبی در روستاها چاره اندیشی کند

بنیاد مستضعفان به بحران کم آبی در روستاها چاره اندیشی کند