مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:052021-09-16بين الملل

دیدار رییس پارلمان عراق با شیخ الازهر/الطیب مهر ماه به بغداد می رود


شیخ الازهر در دیدار با رییس پارلمان عراق از سفر ماه آینده خود به عراق خبر داد و گفت که امنیت و ثبات امت اسلامی جز از طریق ایجاد وحدت و همبستگی حاصل نمی شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق امروز پنجشنبه بر اهمیت سفر اکتبر(مهر ماه) شیخ الازهر به عراق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز، دفتر الحلبوسی در بیانیه ای گفت: رییس پارلمان عراق امروز در دیدار با با احمد الطیب شیخ الازهر در قاهره از نقش کارآمد الازهر در تحکیم وحدت مسلمانان از طیف های مختلف آن تمجید کرد.

در این بیانیه آمده است:طرف عراقی همچنین تلاش های بی وقفه الازهر در تعمیق گفت وگوی بین ادیان و زبان میانه روی و کنار گذاشتن افراط گرایی در منطقه را ستود و بر  اهمیت سفر برنامه ریزی شده شیخ الازهر به عراق در اکتبر آتی تاکید کرد.

شیخ الازهر هم از طرف خود، موسسه الازهر و اساتید و دانشجویان آنجا از هیات عراقی استقبال کرد و گفت: الازهر و طلاب و شیوخ آن رابطه محکمی با عراق دارند که رابطه ای مبتنی بر برادری، عربیت، اسلام و علم است و سیره علمای برجسته عراقی در همه برنامه های درسی الازهر گنجانده شده است، با توجه به تلاش های علمی این علما و آنچه که در راستای خدمت به علوم دین و زبان عربی ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس پارلمان عراق با شیخ الازهر/الطیب مهر ماه به بغداد می رود

دیدار رییس پارلمان عراق با شیخ الازهر/الطیب مهر ماه به بغداد می رود