مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-16سياسي

اقتصاد دولتی منجر به فساد و ناکارآمدی می شود


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مطالبه گری از سوی جوانان گفت: اگر یک برنامه پنجساله با این باورها طراحی کنیم، به ثبات و آرامش اقتصادی می رسیم و این ظرفیت در کشور ما وجود دارد.

- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مطالبه گری از سوی جوانان گفت: اگر یک برنامه پنجساله با این باورها طراحی کنیم، به ثبات و آرامش اقتصادی می رسیم و این ظرفیت در کشور ما وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز(پنجشنبه، 25 شهریورماه) در مراسم یادواره شهدای بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد استان مازندران حضور یافت.

قالیباف گفت: خداوند را شاکرم که در مراسم یاد و ذکر و پاسداری از فرهنگ شهدا حضور دارم؛ بدون شک هر کدام از ما با هر سلیقه و گرایشی، می دانیم امنیت و فرصت های مادی و معنوی را مدیون شهدا و امام راحل هستیم.

اگر انصاف داشته باشیم، تحت هیچ شرایطی آن را فراموش نمی کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هر جامعه ای، مجموعه ای، کشوری و ملتی همیشه به گذشته خود نگاه کند و تجربه کشورش را چراغ راه آینده قرار دهد، موفق خواهد شد.

وی ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و شاید خیلی از حاضران در یادواره، آن دوران را به یاد نیاورند؛ امروز قطعاً مشکلات جدی در کشور وجود دارد، ولی در سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دولتی منجر به فساد و ناکارآمدی می شود

اقتصاد دولتی منجر به فساد و ناکارآمدی می شود