مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-16اقتصادي

رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق در اورامانات برگزار می شود


راهبر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسراز برگزاری رویداد «جذب ایده در حوزه صنایع خلاق» با حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در منطقه اورامانات خبر داد.

- رویداد "جذب ایده در حوزه صنایع خلاق" در اورامانات برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه راهبر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان روانسراز برگزاری رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق با حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در منطقه اورامانات خبر داد.

میلاد سلطانی با اشاره به برگزاری این رویداد در آبان ماه امسال گفت: یکی از ماموریت های مراکز رشد شناسایی و جذب افراد صاحب ایده در حوزه های مختلف است و یکی از راهکارها در این زمینه برگزاری رویدادهایی برای شناسایی این افراد و ایده های خلاق آنهاست.

وی افزود: در همین راستا برگزاری رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق با هدف جذب و شناسایی افراد صاحب ایده در حوزه صنایع خلاق در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی هم چنین توسعه فرهنگ کارآفرینی مبتنی بر نوآوری متناسب با نیاز بازار در حوزه صنایع خلاق، حمایت از ایجاد و توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه صنایع خلاق و معرفی ایده های برتر به مرکز رشد شهرستان روانسر و دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق را از جمله دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق در اورامانات برگزار می شود

رویداد جذب ایده در حوزه صنایع خلاق در اورامانات برگزار می شود