مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-16اقتصادي

برگزاری تمرینات نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان در دریای خزر


نیرروهای حاضر در این برنامه تاکتیکی ، عملیات برای حفاظت از میادین نفت و گاز ، زیرساختهای دریایی ، سکوهای انرژی فعال در دریا و لوله های زیر دریایی ، - نیرروهای حاضر در این برنامه تاکتیکی ، عملیات برای حفاظت از میادین نفت و گاز ، زیرساختهای دریایی ، سکوهای انرژی فعال در دریا و لوله های زیر دریایی ، نابودسازی گروههای خرابکار فرضی و بازرسی ناوگان بازداشت شده را تمرین کردند.

نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان روز دوشنبه از برگزاری تمرینات تاکتیکی واحد های مرزبانی این کشور در دریای خزر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در این تمرینات سه روزه تاکتیکی که روز گذشته پایان یافت؛ تمرینات جلوگیری از اقدامات تروریستی و خرابکاری علیه زیر ساختهای دریایی جمهوری آذربایجان ، نابودسازی گروههای خرابکار فرضی و تامین امنیت دریایی اجرا شد.

این تمرینات مشترک با استفاده از ناوگان گشت زنی مجهز به تجهیزات ناوبری و رادیویی مدرن ، سیستم های تسلیحاتی ، بالگردها و پهپادهای نیروی هوایی ویژه مرزبانی ، دستگاههای ویژه تشخیص سلاح های کشتار جمعی و اجزای آنها ، قایق های تندروی برای به کار گیری در عملیات دریایی ، برگزار شد.

نیرروهای حاضر در این برنامه تاکتیکی ، عملیات برای حفاظت از میادین نفت و گاز ، زیرساختهای دریایی ، سکوهای انرژی فعال در دریا و لوله های زیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تمرینات نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان در دریای خزر

برگزاری تمرینات نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان در دریای خزر