مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-16فرهنگي

جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور برگزار می شود


رییس اداره هنر اجتماعی حوزه هنری در سنندج گفت: جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای شهرهای کشور برگزاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سالار شفق پیش از ظهر امروز در نشستی با مسئولین واحدهای تخصصی حوزه هنری کردستان و تعدادی از هنرمندان در سنندج، اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور درحال انجام است و در نیمه دوم سال جاری این جشنواره با به نمایش گذاشتن آثار تولید شده در بخش های مستند، نمایش، موسیقی، کتاب های تولیدی و تجسمی  در 26 محله از 8 استان کشور برگزار می گردد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند انجام پروژه های مختلف هنری در قالب طرح ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه های غیر رسمی گفت: استان کردستان در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است و تمامی پروژه های استان یا به پایان رسیده یا تا پایان ماه نهایی و به پایان می رسد.

شفق با اشاره به اینکه از سال گذشته در 8 استان و 26 محله از نواحی منفصل شهری کار را شروع کرده ایم، عنوان کرد: این کار انجام شد تا الگوی هویتی خودمان را به عنوان یک مدل جامع با استفاده از ابزار هنر طراحی کرده و در استان ها اجرا کنیم.

رییس اداره هنر اجتماعی حوزه هنری افزود: هم اکنون 120 اثر هنری در 8 استان تهران، البرز، سیستان وبلوچستان، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان، کهک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور برگزار می شود

جشنواره ملی هنری محلات حاشیه ای کشور برگزار می شود