مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-16سياسي

شهردار اراک باید در عین شورا باوری، استقلال فکری وعملی داشته باشد


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: شهردار اراک باید در عین شورا باوری، استقلال فکری و عملی داشته باشد تا از مداخله بی جهت اشخاص و جریاه های سیاسی در امور شهری جلوگیری کند.

- با تاکید بر دقت اعضای شورای شهر اراک برای انتخاب شهردار گفت: اهمیت انتخاب شهردار یک شهر توسط منتخبین شورا بایستی با در نظر گرفتن شاخص های کلیدی و معیارهای اصولی باشد.

اعضای شورای شهر اراک با یک انتخاب صحیح و آگاهانه، آینده ی شهر را رقم می زنند و در صورتی که این انتخاب براساس چهارچوب مشخص نباشد می تواند ضرر و زیان جبران ناپذیری بر کلانشهر اراک وارد کند و شهروندان اراک اولین و آخرین قربانیان این انتخاب ناشایست خواهند بود.

وی ادامه داد: بر این اساس ارائه و بکارگیری شاخص های انتخاب شهردار جهت رسیدن به انتخابی آگاهانه می تواند بسیار مهم باشد که علاوه بر آگاهی بخشی عمومی، به عنوان ابزارهای راهبردی مؤثر برای منتخبین شورای شهر جهت انتخاب شهردار کلانشهر اراک شایسته و لایق خواهد بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهردار اراک باید در عین حالی که شورا باور باشد نباید خارج از چارچوب قانون و برای رضایت و خرسندی اشخاص و یا جریان سیاسی خاص وعده و قول و قرارهایی بدهد لذا استقلال فکری و عملی شهردار باعث عدم مداخله اشخاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اراک باید در عین شورا باوری، استقلال فکری وعملی داشته باشد

شهردار اراک باید در عین شورا باوری، استقلال فکری وعملی داشته باشد