مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-16ورزشي

مردان 16 نیمکت و بیرون ماندن 3 چهره معروف/ جابجایی دو مربی سرشناس


بیست و یکمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد که تمامی تیم های شرکت کننده سرمربیان خود را شناخته اند اما چند چهره معروف و سرشناس بیرون مانده اند.

- ، صنعت نفت آبادان آخرین تیم لیگ برتری بود که سرمربی اش برای فصل بیست و یکم را معرفی کرد تا تکلیف نیمکت 16 تیم در لیگ بیست و یکم مشخص شود.

بنا بر این گزارش، یحیی گل محمدی، محرم نوید کیا، فرهاد مجیدی، فیروز کریمی، امیر قلعه نویی، عبدالله ویسی، مجتبی حسینی، محمد ربیعی، رضا مهاجری، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی، ساکت الهامی، سیروس پورموسوی، مهدی تارتار، رضا عنایتی و علی اصغر کلانتری 16 نفری هستند که سکان هدایت 16 تیم لیگ برتری در فصل بیست و یکم را در دست گرفته و اگر تا زمان شروع بازی ها اتفاق خاصی نیفتد، این 16 نفر استارت لیگ بیست و یکم را خواهند زد.

3 چهره سرشناس خارج از گود نام 3 مربی سرشناس که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند، در بین این 16 نفر به چشم نمی خورد.

جواد نکونام، محمود فکری و سید مهدی رحمتی نفراتی هستند که انتظار می رفت در لیگ بیست و یکم هم در نقش سرمربی حضور داشته باشند، که این طور نشد.

این در حالی است که نکونام و رحمتی در تمام طول فصل هدایت فولاد و پدیده را در دست داشتند و محمود فکری هم فصل را با استقلال آغاز و با نفت مسجد سلیمان به اتمام رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردان 16 نیمکت و بیرون ماندن 3 چهره معروف/ جابجایی دو مربی سرشناس

مردان 16 نیمکت و بیرون ماندن 3 چهره معروف/ جابجایی دو مربی سرشناس