مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-16پزشكي

تداوم وضعیت بحرانی کرونا در آذربایجان غربی/28 بیمار دیگر فوت کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به بالا بودن آمار بستری های روزانه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان گفت: متاسفانه وضعیت بحرانی کرونا تداوم دارد.

- جواد آقازاده در گفتگو با مبتلا و نزدیک به 30 درصد این افراد در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: این آمار همچنان بالاست و باید در کنار واکسیناسیون، شیوه نامه های بهداشتی هم رعایت شود تا بیماری کووید 19 گسترش نیابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و 213 نفر مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد، 328 نفر در مراکز مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و 74 نفر نیز وضعیت بسیار بدتری دارند و فقط با استفاده از ونتیلاتور قادر به تنفس هستند.

آقازاده با اشاره به فوت 28 نفر در آذربایجان غربی از جمله 12 نفر در ارومیه و هشت نفر در میاندوآب طی 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلاء به کرونا گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به پنج هزار و 979 نفر رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی در خصوص ترزیق واکسن کرونا در استان نیز گفت: در 24 ساعت گذشته با تزریق 68 هزار و20 دز واکسن کرونا به گروههای سنی و صنفی اعلام شده، مجموع واکسن های تزریقی در استان به یک میلیون و 287 هزار و 8


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت بحرانی کرونا در آذربایجان غربی/28 بیمار دیگر فوت کرد

تداوم وضعیت بحرانی کرونا در آذربایجان غربی/28 بیمار دیگر فوت کرد