مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-15بين الملل

توقف مشتاقان زیارت اربعین در مرز چذابه


چند گروه از مشتاقان زیارت اربعین که قصد سفر به عراق را داشتند در مسیر حرکت به سمت مرز بین المللی چذابه و منطقه دشت آزادگان متوقف شد.

- فرماندار دشت آزادگان گفت: چند گروه از مشتاقان زیارت اربعین که قصد سفر به عراق را داشتند در مسیر حرکت به سمت مرز بین المللی چذابه و منطقه دشت آزادگان متوقف شده و به شهرهای خود بازگردانده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حمید سیلاوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این گروه ها از خوزستان و استان های همجوار بودند افزود:بارها در خصوص بسته بودن مرزهای چذابه و شلمچه در ایام اربعین اطلاع رسانی شده ولی همچنان تعدادی بدون توجه به هشدارها ، به امید گشایشی در بازشدن مرزهای بین المللی چذابه و شلمچه در دشت آزادگان و خرمشهر، به سمت این مرزها حرکت می کنند که مشکلاتی برای ماموران انتظامی و مرزبانی به وجود می آورند.

وی گفت: همان طور که بارها اعلام شده هیچ یک از مسوولان کشورهای جمهوری اسلامی ایران و عراق به علت مخاطرات ناشی از ویروس کرونا و ضروت حفظ سلامتی مردم برنامه ای برای باز کردن مرزهای زمینی چذابه و شلمچه ندارند.

فرماندار دشت آزادگان افزود: ماموران حفاظتی و مرزی 2 کشور ایران و عراق در مرزهای چذابه و شلمچه ماموریتی برای پذیرش زائران اربعین ندارند و هرگونه تغییری در این ارتباط به مسوولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف مشتاقان زیارت اربعین در مرز چذابه

توقف مشتاقان زیارت اربعین در مرز چذابه