مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 آبان 1400 ساعت 20:252021-11-10سياسي

از مدرسه پاییزه زبان فارسی دانشگاه چمران اهواز استقبال بی نظیری شد


رییس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: استقبال از مدرسه پاییزه برای ما بسیار شگفت انگیز بود و 450 نفر از سراسر جهان متقاضی ثبت نام در مدرسه فصلی آموزش زبان فارسی داشتیم.

- ایسنا/خوزستان رییس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: استقبال از مدرسه پاییزه برای ما بسیار شگفت انگیز بود و 450 نفر از سراسر جهان متقاضی ثبت نام در مدرسه فصلی آموزش زبان فارسی داشتیم.

داود پورمظفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عمده دانشجویان خارجی در ایران، دانشجویان عراقی اند که برای آموزش زبان فارسی به نوعی ملزم هستند چراکه یکی از الزامات تحصیل در ایران آموزش زبان فارسی است.

در واقع برای این دانشجویان محرک فرهنگی و علاقه خاصی برای آموزش زبان در این زمینه وجود نداشت بلکه الزامات تحصیل در دانشگاه های ایران باعث روی آوردن این دانشجویان به آموزش زبان فارسی می شود.

وی با اشاره به هدف بخش دیگری از زبان آموزان برای آموزش زبان فارسی، افزود: بعد از فعالیت حدود دو سال و نیم مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه شهید چمران اهواز به این فکر افتادیم که مدارس فصلی زبان فارسی را فعال کنیم تا آن دسته از دانشجویانی که در حوزه ایران شناسی فعالیت می کنند و محرک های هنری، فرهنگی، آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مدرسه پاییزه زبان فارسی دانشگاه چمران اهواز استقبال بی نظیری شد

از مدرسه پاییزه زبان فارسی دانشگاه چمران اهواز استقبال بی نظیری شد