مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-15پزشكي

اسپوتنیکی ها دز دوم، آسترازنکا بزنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: افرادی که دز اول واکسن کرونای خود را اسپوتنیک تزریق کردند با توجه به نبود این واکسن و طبق اعلام وزارت بهداشت دز دوم را آسترازنکا دریافت کنند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: افرادی که دز اول واکسن کرونای خود را اسپوتنیک تزریق کردند با توجه به نبود این واکسن و طبق اعلام وزارت بهداشت دز دوم را آسترازنکا دریافت کنند.

پرویز قزلباش ظهر امروز (24 شهریورماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با میزان تزریق واکسن کرونا در استان زنجان، اظهار کرد: تاکنون 615 هزار و 63 دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که از این تعداد 404 دز برای نوبت اول (53 درصد گروه هدف) و 210 هزار دز برای نوبت دوم بوده و 807 هزار و 669 دز آن واکسن برکت بوده است.

وی در رابطه با مراکز واکسیناسیون استان زنجان، افزود: اکنون 41 مرکز واکسیناسیون در استان در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند و 15 اکیپ به صورت سیار در کارخانجات، مناطق دارای پوشش کم واکسینایسیون نیز فعالیت می کنند.

این مسئول در رابطه با افرادی که دز اول واکسن اسپوتنیک وی تزریق کرده اند، تصریح کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افرادی که دز اول واکسن را اسپوتنیک وی دریافت کرده اند، دز دوم واکسن آسترازنکا را تزریق کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپوتنیکی ها دز دوم، آسترازنکا بزنند

اسپوتنیکی ها دز دوم، آسترازنکا بزنند