مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-15ورزشي

کردستان بی نظیرترین جای ایران برای رشد تمامی رشته های ورزشی است


استان کردستان باتوجه به شرایط جغرافیایی و پتانسیل هایی که دارد بی نظیرترین جای ایران برای رشد تمام رشته های ورزشی است.

- ایسنا/کردستان رییس فدراسیون اسکی گفت: استان کردستان باتوجه به شرایط جغرافیایی و پتانسیل هایی که دارد بی نظیرترین جای ایران برای رشد تمام رشته های ورزشی است.

عباس نظریان امروز چهارشنبه( 24 شهریور ماه) در مراسم انتخابات رییس هسات اسکس استان کردستان، اظهار کرد: در استان کردستان شرایط توسعه اسکی در شهرستان های بیجار و قروه فراهم بوده و امید است در آینده شاهد رشته آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه رشته ورزشی اسکی در ذهن مدیران کشوری و استانی هنوز خوب تعریف نشده است، افزود: متاسفانه این رشته برفی در کورسوی قرار گرفته است و در جامعه خوب شناخته نشده است و پس بر همین اساس باید برای معرفی آن بیشتر تلاش کرد.

رییس فدراسیون در پایان با اشاره به اینکه ورزشکاران خوبی از استان کردستان در رشته اسکی در اردوهای تیم ملی قرار دارند، یادآور شد: رییس جدید هیات باید فارغ از تمام مشکلات سخت افزاری و اقتصادی باید بتواند با تلاش و تعامل این رشته را توسعه بدهد و آنرا بیشتر به جامعه معرفی بکند.

در ادامه این مراسم، حامدی جولایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: هزینه آماده سازی زیر ساخت های این رشته ورزشی به تنهایی برای دولت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان بی نظیرترین جای ایران برای رشد تمامی رشته های ورزشی است

کردستان بی نظیرترین جای ایران برای رشد تمامی رشته های ورزشی است