مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-15سياسي

15مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در تهران در حال فعالیت هستند


فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران از فعالیت 15 مرکز واکسیناسیون شبانه روزی و رکورد تزریق 245 هزار دوز تزریق روزانه واکسن در تهران خبر داد.

- فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران از فعالیت 15 مرکز واکسیناسیون شبانه روزی و رکورد تزریق 245 هزار دوز تزریق روزانه واکسن در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام وبدا، دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت در برنامه طبیب روز گذشته، با اشاره به انجام واکسیناسیون براساس گروه های سنی در تهران تاکید کرد: شهروندان تهرانی باید پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی واکسیناسیون و دریافت پیامک برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه کنند.

به گفته وی مراجعه افراد با توجه به پیامک های اعلام شده باعث اجرای طرح واکسیناسیون با نظم و ترتیب می شود اما مراجعه افراد بدون دریافت نوبت به مراکز باعث ایجاد ازدحام و اختلال در اجرای کار می شود.

به گفته دکتر زالی علاوه بر گروههای سنی واکسیناسیون 10 گروه از مشاغل پرخطر نیز در حال انجام است، نظیر رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان تاکسی، کارکنان اداری، دانشجویان، کارکنان بانکی، اساتید دانشگاه ها، معلمان، کارکنان پسماند شهرداری، کارکنان بهشت زهرا و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در تهران در حال فعالیت هستند

15مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در تهران در حال فعالیت هستند