مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-15پزشكي

خطر سینوسی شدن شرایط کرونایی قم با افزایش مسافرتها و تجمع ها


رییس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه وضعیت ابتلای به بیماری در قم روند نزولی پیدا کرده، گفت: با توجه به افزایش مسافرت ها و تجمع ها، خطر سینوسی شدن وضعیت کرونایی استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قم شناسایی شده که در مقایسه با هفته گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

رییس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در قم مطلوب است و تاکنون 30 هزار دوز واکسن در مراکز تجمیعی قم تزریق شده است، افزود: افرادی که به دلائلی واکسن نزده اند اطمینان داشته باشند که در تیر رس ویروس کرونا قرار دارند و هر چه زودتر نسبت به تزریق اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه به طور متوسط روزانه 10 هزار دوز واکسن در بین شهروندان قمی تزریق می شود، ادامه داد: دو سوم ظرفیت موجود عملاً خالی است و احتیاجی به افزایش مراکز جدید تجمیعی در شهر قم نیست.

رییس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به افزایش تجمعات و سفرها، بیان کرد: هرچند وضعیت ابتلای به بیماری در قم روند نزولی پیدا کرده اما با توجه به افزایش مسافرت ها و تجمع ها خطر سینوسی شدن وضعیت کرونایی استان وجود دارد شهروندان باید بیشتر نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی وفادار باشند.

رییس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه قم از موج پنجم کرونا خارج شده اما همچنان تا رسیدن به وضعیت آبی و عادی فاصله بسیار زیادی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سینوسی شدن شرایط کرونایی قم با افزایش مسافرتها و تجمع ها

خطر سینوسی شدن شرایط کرونایی قم با افزایش مسافرتها و تجمع ها