مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-15بين الملل

ورود محموله سوخت به لبنان؛ شکست آمریکا و اسراییل و پیروزی محور مقاومت


ورود نفتکش ایرانی حامل مازوت به بندر بانیاس سوریه و آغاز عملیات بارگیری و انتقال محموله آن به لبنان از طریق تانکرها شکست بزرگی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان در لبنان و شکستن محاصره اعمال شده از سوی آن ها علیه این سه کشور است.

- ورود محموله سوخت به لبنان؛ شکست آمریکا و اسراییل و پیروزی محور مقاومت ورود نفتکش ایرانی حامل مازوت به بندر بانیاس سوریه و آغاز عملیات بارگیری و انتقال محموله آن به لبنان از طریق تانکرها شکست بزرگی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان در لبنان و شکستن محاصره اعمال شده از سوی آن ها علیه این سه کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رأی الیوم در تحلیلی نوشت: هیبت آمریکا در لبنان به پایین ترین حد خود رسیده است.

دوروتی شیا، سفیر قلدر آمریکا که معتقد بود حاکم فعلی لبنان است و می تواند هرکس را خواست پایین بیاورد و هر کس را خواست بالا ببرد پرچم تسلیم را با اکراه بالا برد و بعد از اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان که اعلام کرد نفتکش مذکور وارد سوریه و محموله آن بارگیری شده و مازوت پنجشنبه به عنوان هدیه ای برای طرف هایی که نیاز بیشتری دارند مثل بیمارستان ها و پرورشگاه ها توزیع می شود، ناپدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود محموله سوخت به لبنان؛ شکست آمریکا و اسراییل و پیروزی محور مقاومت

ورود محموله سوخت به لبنان؛ شکست آمریکا و اسراییل و پیروزی محور مقاومت