مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-15اجتماعي

در اراک، شازند و ساوه؛ تا اطلاع ثانوی نفس عمیق نکشید!


در روزهای گذشته اپلیکیشن موبایلی DOE دائما هوای سه شهر صنعتی استان مرکزی شامل اراک، ساوه و شازند را آلوده نشان می دهد، البته برای اطلاع از آلودگی هوا نیازی نیست که فقط این اپلیکیشن در اختیار باشد، - ایسنا/مرکزی در روزهای گذشته اپلیکیشن موبایلی DOE دائما هوای سه شهر صنعتی استان مرکزی شامل اراک، ساوه و شازند را آلوده نشان می دهد، البته برای اطلاع از آلودگی هوا نیازی نیست که فقط این اپلیکیشن در اختیار باشد، یک نفس عمیق یا نسبتا عمیق، وضعیت هوای این شهرها را به خوبی برایتان عیان می کند.

اراکی ها، ساوجی و شازندی ها هوایی ناسالم را در این روزهای کرونایی وارد ریه های خود می کنند و مشخص نیست که این وضعیت تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

به گفته رییس مرکز پایش و کنترل کیفیت هوای کلانشهر اراک، این شهر از ابتدای سال تاکنون 72 روز ناسالم را پشت سر گذاشته است و به نظر می رسد که این وضعیت فعلا ادامه داشته باشد.

علیرضا مهرابیان در خصوص وضعیت امروز 24 شهریورماه 1400 شهرهای صنعتی استان نیز به ایسنا گفت: براساس اعلام ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، شاخص کیفیت در ساعت 11 در اراک به عدد 140 رسید که حاکی از ناسالم بودن هوا برای گروه های حساس دارد و این شرایط ناسالم در دیگر شهرهای صنعتی استان نیز حاکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اراک، شازند و ساوه؛ تا اطلاع ثانوی نفس عمیق نکشید!

در اراک، شازند و ساوه؛ تا اطلاع ثانوی نفس عمیق نکشید!