مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-15بين الملل

اشاره ضمنی ائتلاف الفتح به دست داشتن رژیم صهیونیستی در حمله به الحشدالشعبی


پس از حمله بامدادی به الحشدالشعبی عراق در مرز سوریه و بیانیه پنتاگون و ائتلاف آمریکایی درباره عدم دست داشتن در این حمله، ائتلاف الفتح در بیانیه ای شدیداللحن ضمن محکوم کردن این تجاوز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف عراقی الفتح، امروز (چهارشنبه)، بیانیه ای شدیداللحنی درباره حمله بامدادی به نیروهای سازمان الحشدالشعبی صادر کرد.

منابع خبری، بامداد امروز، از حمله به دو خودروی متعلق به سازمان الحشدالشعبی عراق در خط مرزی ، ائتلاف الفتح در بیانیه ای در ارتباط با این حمله اعلام کرد: تجاوز جنایتکارانه علیه نیروهای مسلحمان، فرزندان الحشدالشعبی در مرز عراق و سوریه را به شدت محکوم می کنیم .

ائتلاف الفتح ادامه داد: تکرار تجاوزهای آشکار علیه حاکمیت عراق نیازمند موضع گیری صریح همگان، دولت عراق و پارلمان است، تا بدین شکل با مشخص کردن کشورهای مسئول این تجاوزها و مواجهه با آن ها با تمام شیوه های تضمین کننده حفظ کرامت و همچنین محافظت از مرزها و دفاع از خون پاک فرزندان، حاکمیت عراق حفظ شود و فرزندانمان کاملا پاسداری شوند .

ائتلاف الفتح اضافه کرد: تکمیل شدن روند خروج نیروهای بیگانه از خاک عراق، جلوگیری از تجاوز به حاکمیت عراق و خون فرزندانش را تضمین می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره ضمنی ائتلاف الفتح به دست داشتن رژیم صهیونیستی در حمله به الحشدالشعبی

اشاره ضمنی ائتلاف الفتح به دست داشتن رژیم صهیونیستی در حمله به الحشدالشعبی