مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-15سياسي

از چالش نوآوری ستاد تا ثبت پتنت نانویی در آمریکا


طرح نوآورانه یکی از شرکت های فناور در زمینه بهبود لاستیک خودرو که رتبه اول را در چالش نوآوری و فناوری ستاد نانو دریافت کرده بود، در قالب پتنتی در USPTO به ثبت رسید.

- طرح نوآورانه یکی از شرکت های فناور در زمینه بهبود لاستیک خودرو که رتبه اول را در چالش نوآوری و فناوری ستاد نانو دریافت کرده بود، در قالب پتنتی در USPTO به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید امین رونقی، مدیرعامل یکی از شرکت های فناور فعال در حوزه نانو گفت: ما در این پتنت گرید خاصی از نانوکلی را معرفی کردیم که برای بهبود لاستیک بسیار مناسب است و این پتنت به مرحله انتشار رسیده است.

رونقی درباره تفاوت های نانوکلی تشریح شده در این پتنت با نانوکلی های موجود در بازار توضیح داد: در فناوری نانوکلی های موجود در بازار از افزودنی هایی استفاده می شود که جزو لاستیک نیست، در واقع یک عنصر اضافی است که به لاستیک اضافه می شود و با وارد شدن این افزودنی ها در لایه های لاستیک، زمان پخت لایه های مختلف لاستیک با هم تفاوت داشته و ناسازگاری در فرآیند تولید ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه با افزودن نانوکلی های فعلی موجود در بازار، زمان پخت بخش های لاستیک به شکلی تغییر می کند که روی خواص نهایی لاستیک تاثیر منفی می گذارد، خاطر نشان کرد: اما در نانوکلی های توسعه یافته در این شرکت از اجزای خود لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چالش نوآوری ستاد تا ثبت پتنت نانویی در آمریکا

از چالش نوآوری ستاد تا ثبت پتنت نانویی در آمریکا