مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 03:402021-09-15حوادث

پاتوق 26 معتاد متجاهر در ملایر شناسایی و پاک سازی شد


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 26 معتاد متجاهر توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد و گفت: مأمورین این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت های هدفمند در پاتوق ها و مکان های .

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 26 معتاد متجاهر توسط مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد و گفت: مأمورین این یگان در راستای جمع آوری و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر با تلاش میدانی مؤثر و اعزام گشت های هدفمند در پاتوق ها و مکان های حضور معتادان متجاهر و بلامکان مرحله دیگری از اجرای این طرح را به مرحله اجرا در آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی افزود: در همین راستا با هماهنگی با دستگاه قضایی، تعداد 26 نفر معتاد کارتن خواب توسط مأمورین دستگیر و تحویل مرکز نگهداری معتادین ماده 16 در همدان و شهرستان نهاوند شدند.

وی اظهارکرد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان و نیروی انتظامی است و پلیس با همکاری دستگاه قضایی این طیف افراد سرگردان را که اکثر جرائم خرد به سبب وجود آنها رقم می خورد را جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتوق 26 معتاد متجاهر در ملایر شناسایی و پاک سازی شد

پاتوق 26 معتاد متجاهر در ملایر شناسایی و پاک سازی شد