مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 19:002021-09-14اجتماعي

5000دانش آموز اصفهانی ترک تحصیل کردند/واکسیناسیون 80 درصدی معلمان


رییس اداره دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اقدام پنج هزار و 23 دانش آموز برای ترک تحصیل در اصفهان خبر داد.

- ، علیرضا سلطانی شورای پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان شامگاه سه شنبه در نشست خبری در خصوص آمار تارکان تحصیلی در استان اصفهان اظهار داشت: آمار اسمی تارکان تحصیلی که به استان اصفهان ابلاغ شد پنج هزار و 23 نفر دانش آموز بازمانده و تارک تحصیل استان اصفهان بودند.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و 402 نفر از دانش آموزان تارک تحصیلی شناسایی شدند، بعد از شناسایی این تعداد اقداماتی برای جذب آنها انجام شد و نهایتاً آنها به فرایند تحصیل برگشتند، که این دانش آموزان شامل دانش آموزان، عادی، غیر انتفایی و مدارس خاص بودند.

رییس اداره دوره دوم ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: از تعداد کل تارکان تحصیلی هزار و 621 نفر دانش آموزان علی رغم تمام تلاش ها در استان، حمایت ویژه استاندار، شورای معاونین و تلاش گسترده بخش های مختلف شناسایی نشدند که اگر شناسایی می شدند قطعاً دوباره جذب آموزش و پرورش می شدند.

وی اضافه کرد: همه دانش آموزانی که در زمینه تحصیلی در طول یکسال دچار آسیب شده بودند و در مقیاس نیازمند به تلاش بیشتر بودند در دوره تابستان با طرح تثبیت یادگیری که در همه مناطق اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000دانش آموز اصفهانی ترک تحصیل کردند/واکسیناسیون 80 درصدی معلمان

5000دانش آموز اصفهانی ترک تحصیل کردند/واکسیناسیون 80 درصدی معلمان