مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 15:302021-09-14سياسي

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در انگلیس


زمزمه بازگشت محدودیت های کرونایی در انگلیس دوباره بالا گرفته است و دولت لندن در یک عقب نشینی آشکار هشدار داده که در صورت شیوع موج جدید کرونا و افزایش فشار ها بر مراکز بهداشتی این کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ساجد جاوید وزیر بهداشت انگلیس ظهر امروز در مجلس عوام انگلیس حاضر شد تا طرح جدید برنامه دولت را درباره مقابله با کرونا در فصل پاییز و زمستان که احتمال می رود آمار مبتلایان به این ویروس افزایش پیدا کند، ارائه دهد.

او توضیح داد که دولت به عنوان بخشی از طرح B ممکن است استفاده از ماسک صورت، دورکاری و گواهی واکسن را اجباری کند.

وزیر بهداشت انگلیس اشاره ای به قرنطینه در طرح 30 صفحه ای دولت نکرد و افزود: در صورتی که اوضاع کرونا در کشور وخیم نشود نیازی به تشدید محدودیت ها نخواهد بود و طرح A که بر تداوم واکسیناسیون و مهار شیوع ویروس نظارت دارد پیگیری می شود.

جاوید با این حال تصریح کرد که باید نسبت به نوسانات و تغییر اوضاع هشیار بود و هر دولت مسئول وظیفه دارد تا خود را برای هر احتمالی آماده کند.

بر اساس طرح A دولت انگلیس.

عملیات واکسیناسیون کرونا برای نوجوانان 12 تا 15 سال و افراد بالای 50 سال از هفته آینده آغاز خواهد شدبه شهروندان توصیه می شود که بیرون از مکان های سرپوشیده ملاقات کنند یا پنجره ها را باز بگذارنددر مکان های شل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در انگلیس

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در انگلیس