مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-14اقتصادي

پلمب و تعطیلی چاره کار نیست/ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی در کنار تولید


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با کنترل و ارائه برنامه های به روز می توان به جای بستن درب صنایع فرصتی ایجاد کرد تا در کنار رفع مشکلات زیست محیطی بسترهای افزایش تولید فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل الهی در نشست بررسی مشکلات زیست محیطی پتروشیمی تبریز، با بیان اینکه در بحث حفاظت از محیط زیست به عنوان حقوق عامه بر اساس قانون اساسی تکالیفی برای دستگاه قضایی تعیین شده است، اظهار داشت: همه ما در مقابل محیط زیست و حفاظت از آن وظیفi داریم  وی افزود: صنایع بزرگی همچون پتروشیمی در کنار دیگر واحدهای تولیدی در بحث تولید ملی، تامین نیازهای داخلی، صادرات و اشتغال نقش بسیار مهمی ایفا میکنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی اضافه کرد: بخشی از صنایع با موضوعات زیست محیطی مرتبط هستند و نمی توان گفت واحد تولیدی قطعا مشکل زیست محیطی ندارد، اما هرچقدر این مشکلات به حداقل برسد می تواند در تامین سلامت شهروندان نقش ایفا کند.

وی بیان کرد: طی چند سال اخیر با توجه به تجربیات موفق، ثابت شده که می توان به جای بستن درب صنایع فرصتی ایجاد کرد تا در کنار رفع مشکلات زیست محیطی بسترهای افزایش تولید نیز فراهم شود.

خلیل الهی ادامه داد: در گذشته با توجه به گلایه شهروندان ساکن در اطراف این مجموعه بزرگ، برخی اصرار بر پلمب داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب و تعطیلی چاره کار نیست/ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی در کنار تولید

پلمب و تعطیلی چاره کار نیست/ضرورت توجه به مسائل زیست محیطی در کنار تولید