مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-14اقتصادي

کاشمر همچنان در وضعیت بحرانی کرونا


رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان کاشمر همچنان از پرخطر بودن وضعیت این منطقه به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر می دهد و می گوید تا به امروز بسیاری از شهروندان در بیمارستان های کاشمر جان خود را از دست داده اند.

- آتش نشانان شهر کاشمر، تاکنون چندین نوبت با به حرکت درآوردن خودروهای آتش نشانی آژیرکشان در سطح شهر، شرایط بحرانی را به شهروندان هشدار داده اند.

با بلندگو وضعیت قرمز شهر و شیوع ویروس دلتا را به مردم گوشزد کرده اند، در خیز پنجم کاهش میزان عمل به توصیه های بهداشتی است؛ آن هم در شرایطی که شعله های کرونای دلتا در همه نقاط کشور از جمله کاشمر زبانه کشیده و آمار مبتلایان و مرگ و میرها به شکل صعودی افزایش یافته است.

اگر چه این آمار و موج اخیرا رو به کاهش است، اما برخی شهرستان ها مانند کاشمر همچنان وضعیت بحرانی دارند.

فوت 300 نفر بر اثر کرونا رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان کاشمر در همین خصوص در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: متاسفانه به خاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمع ها و مراسم مختلف هم‏چنان تعداد مبتلایان روند افزایشی دارد.

مسلم ساقی مطرح کرد: از ابتداء امسال تا کنون 14 هزار و 837 نمونه گرفته شده که 5574 مورد آن تست پی سی آر و 9263 مورد دیگر تست رپید یا تست سریع کرونا بوده که تست 4658 نفر مثبت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشمر همچنان در وضعیت بحرانی کرونا

کاشمر همچنان در وضعیت بحرانی کرونا