مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-14حوادث

5400 کیلو گرم کله و پاچه فاسد در مریوان کشف و معدوم سازی شد


مدیر کل دامپزشکی استان کردستان گفت: 5 هزار و 400 کیلو گرم کله و پاچه فاسد در یک سردخانه مخفی غیرمجاز و غیر بهداشتی در شهرستان مریوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مجتبی ورمقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته 5 هزار و 400 کیلو گرم کله و پاچه فاسد در یک سردخانه مخفی غیر مجاز و غیر بهداشتی در شهرستان مریوان کشف و ضبط شد.

 مدیرکل دامپزشکی استان کردستان افزود: با تلاش و زحمت شبانه روزی و هوشیاری اکیپ های بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان کردستان یک سردخانه مخفی غیر مجاز و غیر بهداشتی واقع در زیر زمین یک منزل مسکونی شناسایی شد.

 ورمقانی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اخذ دستور برای ورود به این مکان نگهداری فرآورده های خام دامی غیر مجاز، در حضور ماموران نیروی انتظامی و کارشناسان دامپزشکی شهرستان مریوان و این اداره کل، پس از ورود، مقدار 5 هزار و 400 کیلو گرم کله و پاچه تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف و فاسد را کشف کرد و  بلافاصله و پس از اخذ دستور مقام قضایی معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی کردستان روز همچنین از کشف و ضبط 91 قلم انواع داروی دام و طیور به تعداد 11 هزار عدد در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح PMS، مراقبت پس از فروش دارو و نیز پیرو دستور مقام قضایی با عنایت به بررسی های میدانی بعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5400 کیلو گرم کله و پاچه فاسد در مریوان کشف و معدوم سازی شد

5400 کیلو گرم کله و پاچه فاسد در مریوان کشف و معدوم سازی شد