مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-14سياسي

کردستان بە نسبت میزان جمعیت کمترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا را دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استان کردستان بە نسبت جمعیت و تعداد بستری ها کمترین میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در کشور را دارد.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: استان کردستان بە نسبت جمعیت و تعداد بستری ها کمترین میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در کشور را دارد.

محمد ابراهیم زارعی در جلسە ستاد استانی مقابلە با بیماری کرونا، اظهار کرد: از آغاز شیوع کرونا 45 جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا و دهها جلسه دیگر در کمیته ها و زیر مجموعه های دیگر برگزار شدە است.

وی با بیان اینکە تاکنون 398 هزار بازدید مشترک از اماکن و اصناف انجام شدە است، افزود: در همین مدت سە هزار و 500 واحد پلمب و تعداد 2500 مورد نیز بە مراجع قضایی معرفی شدند.

زارعی یادآوری کرد: از آغاز شیوع کرونا 34 هزار نفر بستری و متاسفانه تعداد هزار و 554 نفر نیز فوت کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود روند واکسیناسیون در استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: بیش از35 درصد جمعیت استان در مقابل بیماری کرونا واکسن دریافت کردەاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، زارعی اضافە کرد: در سطح استان کردستان 427 هزار نفر دوز اول و 194 هزار نفر نیز هر دو دوز واکسن را تزریق کردە ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان بە نسبت میزان جمعیت کمترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا را دارد

کردستان بە نسبت میزان جمعیت کمترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا را دارد