مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-14پزشكي

واکسیناسیون دانشجویان مشهدی در تمام پایگاه ها امکان پذیر است


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی دانشجویان ساکن مشهد می توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی برای دریافت واکسن به تمامی پایگاه های واکسیناسیون در این شهر مراجعه کنند.

- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهدخبر داد واکسیناسیون دانشجویان مشهدی در تمام پایگاه ها امکان پذیر است ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی دانشجویان ساکن مشهد می توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی برای دریافت واکسن به تمامی پایگاه های واکسیناسیون در این شهر مراجعه کنند.

دکتر حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: علاوه بر مراکز واکسیناسیون مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، سایر مراکز واکسیناسیون در شهر مشهد پذیرای دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر43 پایگاه و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه راه اندازی شده است خاطر نشان کرد: این پایگاه ها در مشهد، فریمان، سرخس، قوچان، چناران، کلات، طرقبه، خواف، کاشمر، گلبهار، بردسکن، تایباد و کاشمر راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانشجویان مشهدی در تمام پایگاه ها امکان پذیر است

واکسیناسیون دانشجویان مشهدی در تمام پایگاه ها امکان پذیر است