مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-14اقتصادي

اقتصاد خلاق موجب توسعه و رشد می شود


در نشست هم اندیشی فعالین شهر خلاق موسیقی با اصحاب رسانه عنوان شد: اقتصاد خلاق یک مفهوم در حال تکامل مبتنی بر دارایی های خلاق است و می تواند موجب رشد و توسعه اقتصادی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سال 97 پرونده چهار شهر ایران برای قرارگرفتن در شبکه شهرهای خلاق جهان به یونسکو ارائه شد.

هشتم آبان ماه سال 98 بود که دفتر یونسکو طی گزارشی 66 شهر پیوست به این شبکه را اعلام کرد.

سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی و بندرعباس شهر خلاق صنایع دستی از سوی یونسکو تایید شد تا آوازه شهر هزار آوا بیش از پیش در جهان گسترانده شود.

برخورداری از پشتوانه تاریخی و بهره مندی از بزرگان و نامداران عرصه موسیقی و ریشه دار بودن موسیقی و آواهای مختلف در میان مردمان این دیار، به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان معرفی شد و خاستگاه موسیقی جهان شد.

اینکه کردستان مهد موسیقی و آواها و نواها است غیرقابل انکار است چرا که کردستان هنرمندانی چون کامکارها، عندلیبی ها، تعریف ها و .

را در خود پرورش داده و به دنیای موسیقی معرفی کرده است اما باید دید در ادامه این فرآیند برای بارورشدن این عنوان چه کارهایی انجام خواهد شد.

  تقریبا دو سال از این اتفاق میمون گذشت و امروز نشست هم اندیشی فعالان این حوزه با محوریت؛ معرفی شهر خلاق، چگونگی پیوستن به شبکه شهرهای خلاق یونسکو، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد خلاق موجب توسعه و رشد می شود

اقتصاد خلاق موجب توسعه و رشد می شود