مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-14اقتصادي

مبادلات تجاری در مرز لطف آباد به بالای 90 الی 100 دستگاه در روز رسید


فرماندار شهرستان درگز از اجرایی شدن بالغ بر 80 درصد مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان خبر داد و گفت: بعد از سفر استاندار به شهرستان درگز، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان درگز از اجرایی شدن بالغ بر 80 درصد مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی به این شهرستان خبر داد و گفت: بعد از سفر استاندار به شهرستان درگز، بسیاری از پروژه های راکد و به خواب رفته شهرستان احیا شد، از جمله توسعه تبادلات تجاری در مرز لطف آباد که در حال حاضر به بالای 90 الی 100 دستگاه در روز رسیده است.

علی فراهی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان درگز که 9 دی ماه سال گذشته انجام شد، 32 مصوبه برای توسعه و آبادانی این شهرستان تصویب شد که بالای 80 درصد این پروژه ها اجرایی شده و بسیاری از آن ها نیز صد در صد به اتمام رسیده است.

فراهی اظهار کرد: نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی(ره) درگز با 33 میلیارد ریال اعتبار که در شرایط فعلی یکی از نیازهای اصلی بیمارستان بود، انجام شد و خوشبختانه با نصب این دستگاه، نیاز به حمل اکسیژن از مشهد برطرف شد.

وی در ادامه توسعه ترانشیپمنت و بارگیری در گمرک لطف آباد را از دیگر پروژه ها برشمرد و افزود: تبادلات تجاری در مرز لطف آباد پیش از این 20 دستگاه در روز بود که در حال حاضر به بالای 90 الی 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات تجاری در مرز لطف آباد به بالای 90 الی 100 دستگاه در روز رسید

مبادلات تجاری در مرز لطف آباد به بالای 90 الی 100 دستگاه در روز رسید