مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-14اجتماعي

سی سخت روی خط بی تدبیری/عذاب چاله چوله رنجی فراتر از زلزله!+تصاویر و فیلم


شهر گردشگری سی سخت به دلیل بی مسئولیتی و ندانم کاری پیمانکاران و بی توجهی ادارات مربوطه به شهر چاله چوله های عذاب آور تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، شهر گردشگری سی سخت به دلیل بی مسئولیتی و ندانم کاری پیمانکاران و ادارات مربوطه، به شهر چاله و چوله ها تبدیل شده است.

شهر توریستی سی سخت که آوازه زیبایی و خوش آب و هوا بودنش در سراسر کشور حتی در خارج از کشور پیچیده بود، این روزها  بر اثر بی تدبیری و بی مسئولیتی پیمانکاران وابسته به ادارات مختلف به شهر نازیبا تبدیل شده شهری با معابر پر از چاله و گودال که دل هر رهگذری را به درد می آورد.

در شهر سی سخت کنده کاری و گود برداری توسط هر اداره ای صورت می گیرد بعد از اتمام کار به امان خدا رها می شود و هر موقع هم برای رفع مشکل به اداره مربوطه مراجعه کنید به شهرداری ارجاع می دهند که باید گفت مگر شهرداری چقدر بودجه دارد که بتواند تاوان بی مسئولیتی و ضعف مدیریتی ادارات را پرداخت کند.

در شهر سی سخت، کنده کاری های رها شده توسط پیمانکاران مختلف به خصوص پیمانکار فیبر نوری در بعضی نقاط با عمق بیش از نیم متر وجود دارد که  هر خودرویی که با این کنده کاری ها برخورد کند باید خسارات بسیار سنگینی متحمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی سخت روی خط بی تدبیری/عذاب چاله چوله رنجی فراتر از زلزله!+تصاویر و فیلم

سی سخت روی خط بی تدبیری/عذاب چاله چوله رنجی فراتر از زلزله!+تصاویر و فیلم