مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 18:562021-09-13ورزشي

ورزش گرانی که برای جوانان قمی ارزان شده است


بعد از بهبود شرایط کرونایی استان قم، آماده برگزاری جشنواره تیروکمان برای خبرنگاران استان قم با محوریت خبرگزاری ایسنا هستیم.

- ایسنا/قم رییس هیئت تیرکمان استان قم گفت: بعد از بهبود شرایط کرونایی استان قم، آماده برگزاری جشنواره تیروکمان برای خبرنگاران استان قم با محوریت خبرگزاری ایسنا هستیم.

علی تلخابی، رییس هیئت تیرکمان استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: برگزاری جشنواره های متعدد کمک شایانی به جذب بازیکنان جدید کرده است و در آخرین جشنواره ای که برگزار شد بیش از 20 نفر جذب شده اند.

وی ادامه داد: تعداد بازیکن های ثبت شده در هیئت پزشکی تیر و کمان استان قم از یک تن به 34 تن رسیده است که با بهتر شدن شرایط کرونا استان و افزایش تعداد جشنواره ها این تعداد نیز افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه با مسقف شدن ورزشگاه تختی، از نظر سخت افزاری شرایط خوبی مهیا شد، بیان کرد: با بهبود شرایط کرونا در استان قم، رایزنی برای همکاری با سایر سازمان ها را پیگیری می کنیم.

رییس هیئت تیرکمان استان قم بیان کرد: بعد از بهبود شرایط کرونایی استان قم، آماده برگزاری جشنواره تیروکمان برای خبرنگاران استان قم با محوریت خبرگزاری ایسنا هستیم.

وی افزود: برای پرورش بازیکن های حرفه ای بیش از سه سال زمان نیاز است و شرایط کرونایی و تعطیلی ورزشگاه ها شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش گرانی که برای جوانان قمی ارزان شده است

ورزش گرانی که برای جوانان قمی ارزان شده است