مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 16:302021-09-13فرهنگي

سینما می تواند بسترساز نهادینه کردن ارزش ها و پیشگیری از رفتارهای خشن باشد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: یکی از برنامه های سینما می تواند پیاده سازی ارزش ها، هنجارها و نهادینه کردن بهترین آداب و رسوم در جامعه و پیشگیری از رفتارهای خشن و ضداخلاقی باشد.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: یکی از برنامه های سینما می تواند پیاده سازی ارزش ها، هنجارها و نهادینه کردن بهترین آداب و رسوم در جامعه و پیشگیری از رفتارهای خشن و ضداخلاقی باشد.

سیدمهدی قویدل 22 شهریورماه در نشست با کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی دکتر جیم و آقای واو که با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تولید شده، اظهار کرد: اهمیت مقوله هنر بر هیچ کس پوشیده نیست، هنر یکی از خلاقیت های خداوند است که در وجود انسان ها نمایان شده تا با روش های تلفیقی و استفاده از ظرفیت های درونی انسان، طرح مسایل با بیان جدیدی ارائه شود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه سینمای برگرفته از تمدن ایرانی- اسلامی باید به سمتی برود که مسائل ضداخلاقی و خشونت ها را حذف کند ، افزود: ابزار هنر تئاتر و سینما به مثابه سکه دورویی است که می تواند به نحوی شایسته نقش خود را در پیشگیری و بروز بسیاری از هنجارهای ارزشی در جامعه ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما می تواند بسترساز نهادینه کردن ارزش ها و پیشگیری از رفتارهای خشن باشد

سینما می تواند بسترساز نهادینه کردن ارزش ها و پیشگیری از رفتارهای خشن باشد