مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-13سياسي

قوانین حوزه زنان همخوانی با شرایط روز جامعه ندارد


ما به این نتیجه رسیدیم که مشکل زنان ما اعم از نخبگان و زنان عامی بحث قوانینی است که همخوانی با شرایط روز جامعه نداشته و باعث شده زنان در بعد کودکان و زندگی خصوصی دچار چالشهای قانونی شوند.

- یک حقوقدان و فعال حقوق زنان با اشاره به لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت که در دولت دوازدهم تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، گفت: این لایحه برای به سر و سامان رسیدن نیازمند پیگیری دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهناز سجادی در نشست با فعالان اصلاح طلب حوزه زنان که امروز دوشنبه (22 شهریور) برگزار شد با اشاره به لزوم توجه دولت سیزدهم و پیگیری برای به نتیجه رسیدن لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این لایحه کار مشترک غیر مستقیم زنان اصلاح طلب و اصول گرا بود چراکه در دوره دولت احمدی نژاد آغاز شد و در دوره مولاوردی و ابتکار و همچنین در دوره ریاست رییسی در قوه قضاییه کارشناسی شد و انتظار جامعه زنان این است با پیگیری معاونت امور زنان و خانواده این لایحه به سرانجام برسد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فعالیت های خود در شورای مشورتی فقهی حقوقی معاونت امور زنان و خانواده دولت دوازدهم، تصریح کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که مشکل زنان ما اعم از نخبگان و زنان عامی بحث قوانینی است که همخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین حوزه زنان همخوانی با شرایط روز جامعه ندارد

قوانین حوزه زنان همخوانی با شرایط روز جامعه ندارد