مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-13سياسي

900 هکتار زمین خالی در بیرجند وجود دارد/نقدی بر افزایش محدوده شهر


سرپرست شهرداری بیرجند با اشاره به مساحت 3هزار و 600 هکتاری بیرجند گفت:900 هکتار زمین خالی متعلق به اوقاف و بنیاد مستضعفان داریم اما با این وجود درخواست افزایش محدوده شهر مطرح می شود.

- ، علی عدل ظهر دوشنبه در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: شهرداری ها در کنار وظایف ذاتی چون عمران شهری و رسیدگی به مسائل پارک ها باید به صورت ویژه رسیدگی کنند.

سرپرست شهرداری بیرجند با اشاره به فعالیت سه خانه محله در بیرجند در راستای مسائل فرهنگی شهر، بیان کرد: همچنین پناهگاهی برای بی خانمان ها راه اندازی کردیم که بتوانند برای مدت کوتاهی در آنجا اسکان داشته باشند.

عدل گفت: این نکته درست است که نباید از محل کمیسیون ماده 100 برای شهرداری ها درآمد پایدار ایجاد شود ولی باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در صورت حذف این درآمد برای درآمدزایی شهرداری چه باید کرد.

طرح تفصیلی بیرجند بازنگری نشده است وی با اشاره به اینکه باید در زمینه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری تدبیری بیندیشیم، اظهار کرد: طرح جامع تفصیلی شهر بیرجند سال ها است که بازنگری نشده و همان زمان نیز به شرایط و اقلیم شهر بیرجند در تدوین طرح توجهی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 هکتار زمین خالی در بیرجند وجود دارد/نقدی بر افزایش محدوده شهر

900 هکتار زمین خالی در بیرجند وجود دارد/نقدی بر افزایش محدوده شهر