مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-13سياسي

معرفی هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان کاشان


با برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان کاشان، جواد حاج قدیری به عنوان رییس و مهدی تقی پور نایب رییس این شورا انتخاب شدند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: با برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان کاشان، جواد حاج قدیری به عنوان رییس و مهدی تقی پور نایب رییس این شورا انتخاب شدند.

علی اکبر مرتضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مراسم تحلیف پس از انجام رأی گیری، حمیدرضا قمی به عنوان منشی اول و فرشاد جعفری ویدوجی به عنوان منشی دوم شورا و علی مسلمی به عنوان منشی سوم و خزانه دار شورای ششم انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین ابوالقاسم باقری زاده به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان معرفی شده و محمد ارباب به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان کاشان در شورای اسلامی استان اصفهان انتخاب شد.

فرماندار کاشان تصریح کرد: در راستای اجرای مواد 89 و 90 قانون شوراها و تبصره های آن و همچنین آیین نامه اجرایی ماده 90 قانون شوراها، ابوالقاسم باقری زاده و عباسعلی کاردان به عنوان نمایندگان شورای شهرستان برای عضویت در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شهرستان انتخاب شدند.

مرتضایی گفت: همچنین رضا آقامحمدی، علی مسلمی، ابوالقاسم باقری زاده و عباسعلی کاردان به ترتیب به عنوان نمایندگان شورای شهرستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان کاشان

معرفی هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان کاشان