مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-13پزشكي

تزریق بیش از 170 هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه لرستان


معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از تزریق بیش از 170 هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه در این استان خبر داد.

- خرم آباد- معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از تزریق بیش از 170 هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مشکلات دیگری از جمله سرطان، جانبازی یا از کار افتادگی داشته اند که تیم پزشکی ما با رعایت پروتکل های لازم بعد از انجام ویزیت، تزریق واکسن برای این افراد داشته است.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: 10 درصد نیز افرادی بودند که مشکل بیماری و ناتوانی در تأمین مواد غذایی داشتند که با حفظ آبروی فرد، توسط بسیجیان ما کار آنها را انجام می دهد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: در کنار کادر درمان تا آخرین نفس در خدمت مردم خواهیم بود حتی اگر به قیمت جان مان شده به دنبال نجات جان یک انسان هستیم و بدون چشم داشتی در راستای نجات جان مردم قدم بر می داریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای واکسیناسیون مراجعه کنند، گفت: افراد ایمن می شوند، با واکسیناسیون سراسری حداقل 80 درصد مردم در سطح کشور قطعاً این ویروس قابل کنترل است و در کنار واکسیناسیون مردم رعایت پروتکل های بهداشتی و ماسک زدن را فراموش نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از 170 هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه لرستان

تزریق بیش از 170 هزار دُز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه لرستان