مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-13اقتصادي

دریافت هزینه برای واکسیناسیون کرونای کارکنان صنایع بزرگ اصفهان


رییس مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: برای واکسیناسیون کرونای کارکنان برخی از صنایع بزرگ مانند فولاد مبارکه هزینه دریافت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کمال حیدری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه تاکنون دو میلیون دُز واکسن تزریق شده است، اظهار داشت: یک میلیون و 300 هزار نفر دُز اول و 740 هزار نفر دُز دوم را دریافت کردند.

35 درصد از مردم اصفهان واکسینه شدند وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان ها میزان واکسیناسیون به 60 درصد رسیده است، ابراز داشت: در مجموع در استان اصفهان 35 درصد از مردم در برابر کرونا واکسینه شده اند.

رییس مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه عمده واکسن در حال تزریق در استان اصفهان سینوفارم است، ادامه داد: تعداد کمی نیز واکسن کووبرکت موجود است.

کمبود واکسن نداریم وی با بیان اینکه در زمینه تأمین واکسن در حال حاضر با مشکلی مواجه نیستیم، افزود: این امر به دلیل پیگیری های شخص رییس جمهور محقق شده است.

حیدری با بیان اینکه از چند روز گذشته تاکنون کاهش تعداد مبتلایان بیماری کرونا را داریم، ادامه داد: اما باید توجه داشت که شیب کاهشی به دلیل عدم رعایت شهروندان و حضور در تجمعات کند است و همچنان نگران شرایط هستیم چرا که در وضعیت شکننده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت هزینه برای واکسیناسیون کرونای کارکنان صنایع بزرگ اصفهان

دریافت هزینه برای واکسیناسیون کرونای کارکنان صنایع بزرگ اصفهان