مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-13ورزشي

معرفی 11 بازیکن شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران


اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در رقابت های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه های کشور معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از سال 1388 که باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در رشته المپیکی بسکتبال تیم داری می کند و از سال 1395 که نخستین بار تیم مردان این باشگاه در لیگ برتر حضور یافت، این نخستین بار است که مسوولان این باشگاه تصمیم به تیم داری در بخش بانوان گرفته اند.

موضوع حضور شیمیدر قم در مسابقات فنی و انتخاب بازیکن، یکی از مدعیان قهرمانی است.

با نظر کادر فنی بازیکنان جدید تیم شیمیدر بلافاصله معرفی شدند و بر این اساس تینا عیساییان، آناهیس خداوردیان، سمیه اسماعیل زاده، فائزه شهریاری، مهلا طاهری، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان تهرانی، ساناز اسکندری، آیدا گل محمدی، وانه خیچومیان و مهسا تقی زاده نفراتی هستند که قرارداد آنها با تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم به ثبت رسیده و این تیم به سرمربیگری شایسته متشرّعی و سرپرستی مهسا عرب علی در فصل جدید لیگ برتر به میدان می رود.

شیمیدر قم این روزها زیر نظر سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران یعنی شایسته متشرّعی با برگزاری تمرینات و برنامه های متنوع آماده سازی، برای رویارویی با حریفان لیگ برتر آماده می شود، در شرایطی که فدراسیون بسکتبال به باشگاه های حاضر در ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 11 بازیکن شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران

معرفی 11 بازیکن شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران