مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-13اقتصادي

ریزش قیمت خودرو با پالس واردات


مالکان خودروهای وارداتی از بیم آن که طرح مجلس تصویب شود و به تبع آن، قیمت خودروهای مورد نظر ریزش کند، اولا فروشنده شده اند و ثانیا پیشنهادهای قیمتی خود را کاهش داده اند.

- مالکان خودروهای وارداتی از بیم آن که طرح مجلس تصویب شود و به تبع آن، قیمت خودروهای مورد نظر ریزش کند، اولا فروشنده شده اند و ثانیا پیشنهادهای قیمتی خود را کاهش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: قیمت خودروهای خارجی به خبر آستانه تصویب آزادسازی واردات خودرو واکنش نشان داد؛ به طوری که قیمت بسیاری از محصولات وارداتی با کاهش ملموسی همراه شد.

داده های یک بازار آنلاین نشان می دهد میانگین قیمت خودروهای خارجی در روزهای اخیر نسبت به هفته اول شهریور شش درصد افت کرده است.

این ریزش با پالس افزایش عرضه ناشی از ورود خودروهای صفر خارجی اتفاق افتاده است.

در صورت تصویب طرح مجلس، احیای جریان واردات باعث مهار جریان احتکار خودرو می شود که نتیجه آن، کاهش بیشتر قیمت ها از سطح نامتعارف خواهد بود.

در حالی طرح آزادسازی واردات خودرو هنوز فرصت ارائه به صحن علنی و رای گیری را پیدا نکرده که بررسی های دنیای اقتصاد نشان می دهد صرف اعلام این خبر سبب شده منحنی قیمت در بازار خودرو روندی نزولی به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش قیمت خودرو با پالس واردات

ریزش قیمت خودرو با پالس واردات